ODDZIAŁ IV -sala 4
ROK SZKOLNY 2021/2022
godziny pracy grupy: 7.00-17.00

nauczyciele : mgr Marta Pietruczuk
mgr Mirosława Tichoniuk
UBEZPIECZENIE NNW w roku szkolnym 2021/22
Szanowni Rodzice w związku z nieobecnością nauczyciela oddziału IV pracującego do godziny 17.00
dyrektor przedszkola prosi o odbiór dzieci do godziny 16.30 do końca roku szkolnego.
Dzieci uczęszczające do naszej placówki objęte są ubezpieczeniem Inter Risk.
Roczna kwota ubezpieczenia wynosi 18 000 zł. Składka , którą należy wpłacić u nauczycieli w grupie - 45 zł., po wypełnieniu i przekazaniu deklaracji ubezpieczenia dziecka.
Deklaracja_Ubezpieczonego.docx
zakres_ubezpieczenia.pdf
instrukcja_likwidacji_szkody.pdf
Rozkład dnia „PUCHATKÓW ” 
7.00-8.15
|
- praca z dziećmi mającymi trudności w opanowywaniu określonych treści programowych,
- praca w zespołach, zabawy i gry stolikowe w małych grupach,
- wykonywanie zadań indywidualnych, prace o charakterze obserwacyjnym,
- rozmowy tematyczne dnia z dziećmi
|
8.15-8.30
|
ćwiczenia poranne 
|
8.30-9.00
|
przygotowanie do śniadania , śniadanie
|
9.00-10.30
|
zintegrowana działalność edukacyjna, zgodna z obowiązującą podstawą programową:
- zajęcia dydaktyczne
- zajęcia umuzykalniające
- nauka języka angielskiego
|
10.30-11.30
|
- spacery, wycieczki tematyczne i krajoznawcze
- obserwacje przyrodnicze
- zabawy i zajęcia w sali w razie niekorzystnej pogody
|
11.30-12.15
|
czynności przygotowawcze do obiadu - higieniczno-samoobsługowe, obiad
|
|
czynności samoobsługowe i higieniczne – mycie zębów, toaleta, czynności organizacyjno – porządkowe
Poobiednie zajęcia w przedszkolu
|
12.15-13.45
|
- Kwadrans z książką ” – słuchanie i czytanie bajek, baśni,
opowiadań i wierszy
- religia katolicka - poniedziałki i piątki w godzinach ustalonych na dany rok szkolny
- pobyt w ogrodzie przedszkolnym, w tym zabawy zorganizowane i swobodne na powietrzu
- zajęcia w kołach zainteresowań i zajęcia dodatkowe
* przy procedurach Covid-19 zajęcia wyłącznie obrębie grupy przedszkolnej
- ćwiczenia i zabawy relaksacyjne
- praca wyrównawcza z dziećmi o trudnościach edukacyjnych
|
13.45-14.15
|
czynności porządkowe , przygotowanie do podwieczorku, podwieczorek
|
14.15-16.00
|
kontynuacja działań edukacyjnych:
- zabawy i gry dydaktyczne - stolikowe
- praca indywidualna z dzieckiem
|
|
- omówienie wydarzeń dnia
- zabawy swobodne dzieci
|
16.00-17.00 rozchodzenie się dzieci
*w okresie trwania zachorowań na COVID-19, w rozkładzie dnia grupy zostają uwzględnione obowiązujące procedury i wytyczne GIS , MEN i prezydenta Miasta Białegostoku.
~~
Zapraszamy do kontaktu z nami za pomocą poczty mailowej
kubusiepuchatki.ps27@gmail.com.
Jest to kontakt do nas, gdzie można kierować bezpośrednio wszelkie pytania.
~~
W dniu urodzin automaniaka
Motożyczenia dla superchłopaka
Życzymy Ci tyle radości
Ile w wyścigach wspaniałości,
Niech wszystko Ci się układa
Jak czteropasmowa autostrada.
Ile jest auta na planecie,
Ile jest dróg na świecie,
Tyle dla Ciebie szczęścia pragniemy
I z taką radością dziś świętujemy!
>> więcej ...
Program „Dzieciaki Mleczaki” powstał z inicjatywy Polskiej Izby Mleka. Jest to edukacyjno- informacyjny projekt skierowany do dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz ich rodziców. Celem programu jest pokazanie dzieciom walorów zdrowotnych mleka, głównie poprzez zabawę, aktywność fizyczną oraz intelektualną....
>> więcej ...
W tym roku poznaliśmy już kilka regionów Polski . Nadarzyła się też okazja, by porozmawiać o innych krajach. Nasza koleżanka Pola właśnie wróciła z podróży po Europie.Pokazała nam pamiątki , jakie przywiozła i poczęstowała słodyczami. Dziękujemy za miłe wrażenia Polu.
>> więcej ...
„ Jak mądrze korzystać z technologii”- to temat, który przewodzi nam w tym tygodniu.Dowiedzieliśmy się, że multimedia stanowią połączenie kilku różnych form przekazu informacji: tekstów, dźwięku, obrazów, ruchu, filmu, a służą do przekazywania informacji między ludźmi. Jednym z mediów są także czasopisma , czyli media drukowane. Wykorzystaliśmy stare czasopisma, które gromadzimy w tzw. makulaturze do ciekawych zabaw. Najpierw wydobywaliśmy z nich różne dźwięki, potem wykorzystaliśmy je do ćwiczeń ruchowych- np. podawanie nogami w kole, następnie stworzyliśmy z nich różnorodne składanki , podając wymyślone przez siebie nazwy. Następnie zrobiliśmy zawody pt. „ Najdłuższy wąż”, no a potem przypomnieliśmy sobie zimowe aspekty pogody i porwaliśmy gazety na drobne kawałki. Były ćwiczenia oddechowe, robienie kulek, obsypywanie się „ śniegiem”. Najlepszy był koniec, czyli ....sprzątanie na czas ( wyznacznikem była klepsydra), po którym nie został ani jeden skrawek papieru !
>> więcej ...
Ten tydzień upływa nam pod znakiem świąt - przygotowań do nich, poznawania tradycji wielkanocnych, tworzenia ozdób świątecznych. Historyjka obrazkowa o zającu , któremu z wysypanych z taczki pisanek wylęgły się kolorowe kurczaczki była inspiracją do tworzenia nietypowych prac w zespołach. Wykorzystaliśmy do tego nakrętki, klocki i patyczki.
>> więcej ...
Wiosna za oknem, wiosna w naszym ogródku.... wiosna także na zajęciach! Dziś doskonaliliśmy umiejętności kodowania i dekodowania informacji. W zespołach tworzyliśmy własne kody, następnie próbowaliśmy wspólnie je odkodować. Umieszczaliśmy także kolorowe tulipany w odpowiednich polach maty do kodowania, ćwicząc umiejętność odczytywania współrzędnych obrazkowych.
>> więcej ...
>> Archiwum bloga